Right-click disabler

January 6, 2011

Happy Birthday Hemie

A year older but hopefully, not a year looking older XD
Happy birthday Hemie!
Sori tak dapat sambut birthday Hemie macam tahun lepas.
Kite ingat lagi mase tahun lepas, lepas kelas proposal je, kite terus pecut beli kek. lepas tu, pegi mintak tumpang umah dak2 laki. Lepas beli kek, beli hadiah lak. Sorok dalam kete, selamat la korang tak selalu bukak boot kete tu haha!
Kononnye kite nak buat jahat sikit sebelum tu, tapi taktau nak buat jahat ape ahaha
Tapi dak2 laki cam sonok lak dapat tepek kek tu kat Hemie, sampai habis la kete kite tu kan haha! Bape bulan lepas tu baru kite pasan, ade lagi tempat yang terkene kek ish3

Sebab kite pun tak bape nak berduit sekarang ni, kite cume mampu nyanyi je la untuk Hemie ehe :D

video

Enjoy your birthday okay :)

No comments:

Post a Comment